zondag 5 januari 2014

AJC #41: Scraplings..."de beste wensen".

En dan is het ineens weer januari en tijd voor alweer de 41ste challenge op het Art Journey Blog . Deze keer heeft Godelieve de challenge bedacht en de uitdaging is om een "scrapling" te maken.

Een scrapling is het smalle dubbelgevouwen strookje dat je afsnijdt wanneer je van een gewone rechthoekige kaart een vierkante kaart maakt. Maar elk smal, hoog dubbelgevouwen kaartje is ok. Je kan het als kadolabel, bladwijzer, ... gebruiken)

Het is een heel leuk formaat om op te stempelen. Net een labeltje, maar dan nog wat smaller. Dus een echte uitdaging om je stempels er op te krijgen. De eerste foto is mijn voorbeeld voor het blog en de laatste is "spielerei"...gewoon omdat het zo leuk is ;o)

Doen jullie mee? Er is weer een waardebon te winnen van 10 euro en er staan een heleboel mooie voorbeelden op het Art Journey Blog.






5 opmerkingen:

  1. Super leuk! Leuk formateur, misschien ga ik ook wel meedoen! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er nog een paar bijmaakte Anette, tof bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie scraplings Anneke, de bovenste heb ik al mogen bewonderen maar de onderste zie ik hier voor het eerst. Mooi dat zwart, rood en wit, lekker strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie scraplings Anette! Ik vind die onderste twee ook leuk, in die sterke kleuren.
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg die twee hangers met de halve dame erop. Echt een leuk idee. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen