vrijdag 2 augustus 2013

Spelen met "Magic Stamp" van Pen Score

Enkele weken geleden kocht ik bij Art Journey een pak met drie vellen Magic Stamp. Ze lagen vervolgens ergens op een stapeltje te verstoffen. Gelukkig moet je soms iets opruimen om te vinden wat je nodig hebt en zodoende kwam ik ze weer tegen. Ik heb er een leuke achtergrond mee gemaakt voor een maf kaartje. Ha, ha, mijn stempelsis Myra was weer eens hier met haar Stampotique stempels. En altijd bijpassend een tekstje van Dyan Reavely. Ik begin met het eindresultaat en laat dan stapsgewijs zien hoe de achtergrond tot stand is gekomen. Leuk om te doen!!
Verwarm het vel Magic Stamp met de heattool. Druk er vervolgens een leuk reliëf in. Bijvoorbeeld een embossingfolder.
Beïnkt je afdruk met inkt op waterbasis en maak een afdruk met behulp van een inktroller. Maak eventueel nog een tweede afdruk.
Gebruik je afdruk als achtergrond voor bijvoorbeeld een kaart.



2 opmerkingen:

  1. Mooi, moet toch een keer mijn zus vragen voor een workshop. Zuidlaren is een beetje ver voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen