woensdag 1 mei 2013

Certified!...en weer gewoon thuis :-)

Heerlijk we zijn weer thuis van ons grote NY/NJ avontuur. We hebben heerlijke dagen gehad in New York, maar lang niet zoveel gezien als we van plan waren. En Ranger was natuurlijk fantastisch. De rondleiding door de fabriek was een leuk opwarmertje naar drie dagen boordevol Ranger technieken. In totaal hebben we 70! labels gemaakt en daarnaast nog een paar prachtige werkstukken met de dames van Vintay. In de komende weken zal ik af en toe een techniek met jullie delen, door er een stap voor stap tutorial van te maken, maar eerst moet alles nog even bezinken.
Het voelt wel gek om weer thuis te zijn na iets waar je zo lang naar uitgekeken hebt. Ha, ha, als troost dat we naar huis moesten hebben we nog een zware doos boordevol Rangercandy mee naar huis gekregen, zodat we meteen aan de slag kunnen om jullie alle technieken te leren. Dat zit dus wel snor: er zijn al demo's en make & takes geplanned. Check mijn "agenda" of als je een sponsor bent de site van het SNN forum.


In de dagen dat ik zo druk bezig was ging Evert door zijn rug en heeft hij zijn dagen strompelend doorgebracht. Hierdoor ben ik zelf helemaal alleen met de auto naar NY gereden en heb daar nog het 9-11 memorial bezicht en Dé stempelwinkel van New York
gevonden. Mocht je er ooit in de buurt zijn... Het zit op de hoek van 7th avenue en 13th street en heet The Ink Pad.Tja leuk winkeltje hoor, maar het haalt het bij lange na niet bij onze eigen stempelwinkels. Ze hebben heel veel leuke houten stempels, maar erg weinig andere. Ik zal mijn buit even showen. Zoals je misschien wel ziet had ik net zo goed naar Sleen kunnen gaan ...




8 opmerkingen:

  1. Jemig wat heb jij hard gewerk in die paar dagen en wat gaaf dat jullie een rondleiding door Ranger fabriek hebben gehad. Mooie spulletjes en veel heb je gemaakt. Rust maar lekker uit en voor Evert vsan harte Beterschap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi avontuur Anette! Ik hoop dat het met Evert iets beter gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat jullie weer heelhuids op Nederlandse bodem zijn, Anette. Dat je een geweldige tijd hebt gehad kan ik me goed voorstellen 😀.
    Je bent nu RU Certifed stoerrrr!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, klinkt als een heel mooie ervaring (wel vervelend dat Evert door zijn rug ging zeg). Zo veel tags, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe technieken. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd dat je nu Certified Ranger Educator bent! Je tags zien er mooi uit, ben benieuwd naar de details. Welcome home.
    Groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn, dat je weer safe en wel in je eigen huis zit. Rust maar lekker even uit en sterkte voor je man met zijn rug
    Gefeliciteerd met je certificaat.
    Gr. Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn dat je zo genoten hebt meid wat een evaring weer he

    vervelend dat everd door zijn rug ging hoop dat het nu wat beter is

    je hebt veel gedaan zo te zien en toch leuke stempels gescoort

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vracht van nieuwe ideeën heb je kunnen meebrengen, terug thuis en alles op een rijtje gezet verwachten we heel wat nieuwe inspiratie van jou!!! Succes !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen