vrijdag 2 maart 2012

lente festival: High tea bij de Pipoos!

Zaterdag 24 maart staat het lentefestival bij Pipoos in het teken van de high tea! Ook ik ben dan in de winkel in Groningen om mijn steentje bij te dragen en een kopje thee mee te drinken. Gisteren wat spulletjes meegekregen om flink mee aan de slag te gaan. Ik hoop maar dat mijn knutselvriendinnen tijd hebben om een handje te helpen, want ik heb bedacht om voor iedereen die gedag komt zeggen een klein presentje te maken.
Hier alvast een fotootje van de kale spulletjes en binnenkort kun je hier alvast zien wat het moet gaan worden.

8 opmerkingen:

  1. Wat zal Anton blij zijn dat je weer eens tijd hebt LOL!!! Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden Anette, succes!!!

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit! Heel benieuwd wat je ermee gaat maken. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes!! Zowel met het maken als de dag zelf.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ga je zeker weten weer hele leuke dingen van maken! Alvast een fijne dag toegewenst (tis nog even maar goed..)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O leuk annette dan kom ik zeker even langs om te kletsen

    ben ook benieuwd wat voor moois je weer gaat maken

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben benieuwd wat je ermee gaat doen Annette. Kom tegen die tijd nog wel weer eens langs.
    Gezellig weekend Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ook ik ben erg benieuwd wat je ermee gaat maken!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd welke prachtige creaties je hiervan gaat maken. Ik kan spijtig genoeg niet in groningen zijn is zo'n dikke 3,5 uur rijden vanuit belgië maak ik wens je alvast succes.

    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen