dinsdag 21 februari 2012

Variatie?......en nieuwe trekking vrijkaartje!

Nog drie nachtjes slapen en dan staan we weer op de beurs in Hardenberg. Tot nu toe vind ik dat de gezelligste hobbybeurs die ik gezien heb. Mooie hal, gratis parkeren, goede catering, gevarieerd aanbod van allerlei hobbyspullen en een gemoedelijke sfeer.
Ik zal deze week nog een sneak peakje geven van de Make & Take die ik met Scrapbookzolder daar ga geven. Misschien heb je wel zin om langs te komen?!

De trekking van het vrijkaartje heeft opnieuw moeten plaatsvinden. ( Carla had al een kaartje gewonnen bij Claudia) en nu is het Hanneke geworden. Hanneke gefeliciteerd! Stuur je je adresgegevens zo spoedig mogelijk naar Scrapbookzolder?

Eerst nog even een kaartje tussendoor. Op verzoek van Janet van de marktkraam waar ik die mooie ritsen gekocht heb: "Maak je dan ook een kaartje met een rits voor mij?"

centimeter gekleurd met alcohol inkt.....

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anette en supermooie kleuren.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Ik wens jou/jullie alvast heel veel plezier toe op de beurs en wellicht zien we elkaar nog want wij zijn van plan om zaterdag te komen.

    Groetjes Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, super dat ik het kaartje heb gewonnen! Bedankt! Wat een mooie kaart zeg, die paspop is echt mooi en de kleuren zijn prachtig. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart en succes op de beurs
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoe je deze kaarat hebt gemaakt Anette!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk embellishment zo'n rits! Mooie kaart! Veel plezier op de beurs Anette!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart!
    En alvast heel veel plezier op de beurs.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Mooie kaart,en je theemapje is ook super.Veel succes op de beurs.Woon te ver weg.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super wat een leuk kaartje met leuke details.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen