zondag 11 december 2011

tag #7

Soms duurt het even voordat je bij elkaar gesprokkeld hebt wat je allemaal wilt gebruiken.
Vrijdag vond ik deze leuke kerstslingertjes bij Albert H. Zaterdagochtend kwam de post met mijn eerste lading kreukellint. Zaterdagmiddag gaf ik samen met Claudia een leuke labelworkshop aan 8 enthousiaste dames en kon ik bij haar de blaadjes uitstansen......en vanochtend had ik eindelijk weer tijd om wat te freubelen......Tag 6 sla ik nog even over......Voor tag 8 heb ik nog geen steampunk stempel.......en tag 9 komt eraan! Hoe ver zijn jullie al??
Sterretjes er af trekken......

takjes uit de tuin......

9 opmerkingen:

  1. Hai Anette,

    Wat een prachtige tag is dit geworden. Hier hou ik wel van.

    Ik vond echt super gisteren. Baal nu dat ik niet de juiste spulletjes in huis heb om er mee aan de slag te kunnen!

    Ik ga maar gauw opvolger van je worden, je maakt zulke leuke dingen!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow een echte look-a-like, fantastisch gedaan Anette!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar weer, een beetje van dit en beetje van dat en dan heb je zo weer een prachtige tag klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer hartstikke mooi!
    Succes met het verzamelen voor de overige labels,
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn die 12 tags van Tim H! Zo leuk om te zien hoe je er je eigen draai aan geeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gave tag Anette, tja wij freubelaars kunnen van alles gebruiken, goed idee van je om de sterretjes van de kerstslinger te gebruiken.


    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie labels heb je weer gemaakt. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit is weer een supermooie tag!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw..prachtige tag,Anette!!Leuke details..:)
    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen