woensdag 9 maart 2011

Knotsgekke!!

Morgen voor dag en dauw (nou ja.....8.15 uur) richting Zwolle. Wie van jullie gaan er allemaal naar de beurs?
Mij kun je vinden in de stand van Liselore Design nr. 160. Ergens in het midden zeg maar. Ik heb er weer vreselijk veel zin in. Kom gezellig langs voor een praatje als je tijd hebt. Ik doe een kleine demo over inkleuren met promarkers/aquamarkers/distressinkt, dus als je nog vragen hebt, kom dan gerust langs. Uiteraard mag je het ook zelf even proberen.
Vanmiddag nog even lekker zitten plakken:

8 opmerkingen:

  1. Mooi doosje, Anette. Een combi van Eline en ? Veel plezier in Zwolle, ik ga helaas niet.
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeel veeeeeel plezier morgen Anette, op de beurs. Ik kom morgen niet langs om te beppen, de week daarop zitten we de hele dag bijelkaarr (pipoos).
    Heb je mijn mail nog ontvangen met borduurtjes??????

    Groetjes Hilda
    PS Gaaf doossssssssssssssje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er wer prachtig uit, Anette. Veel plezier!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende doos Anette en veel plezier in Zwolle. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh,wát een schattig doosje zeg!Jammer genoeg ga ik niet naar Zwolle,ik had graag ff bij je gekeken,hoor.Ik kan nog wel wat leren over inkleuren.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oo wat een leuk doosje.. met mooie kleuren. Het ziet er erg mooi uit.

    groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig doosje Anette! Veel plezier in Zwolle alvast. En om de feestvreugde te verhogen heb ik ook nog wat op mijn blog staan voor je;)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk doosje, en het was leuk je even te zien in Zwolle, ook al had je het erg druk! Goed teken...

    BeantwoordenVerwijderen