maandag 21 februari 2011

Kastje open.

Hoewel het erg rustig was op de beurs, toch een gezellige dag gehad met Annemarie. Liselore Design stond voor de eerste keer op de beurs en ik ook, dus het was voor ons beiden de vuurdoop. Ze gaat ook naar Zwolle, dus zo'n generale repetitie is dan wel handig. Ik heb het hele weekend op de bank gehangen met een lichte bronchitis en hoofdpijn van het hoesten, maar het gaat alweer de goede kant op. Niets nieuws geproduceerd dus, maar ik had nog wat achter de hand:
Er staan ook weer nieuwe klosjes op de pagina!

19 opmerkingen:

  1. WAUW wat is dit mooi zeg!!!!!
    SUPER.
    Bedankt voor je inspiratie.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorm mooi kastje is dit super gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig mooi. Ik kan mij voorstellen dat je er heel trots op bent. Enne beterschap verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk.. daar is de binnenkant.. Het ziet er echt geweldig uit... Echt helemaal super.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kastje is prachtig geworden Annette!! :D
    Het ziet er echt super uit, een mooi geheel zo.
    Beterschap met je bronchitis.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er leuk uit! Heb zaterdag nog blanco labels bij Liselore design gekocht op de beurs; leuk om zelf iets mee te freubelen.

    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOH Annette, wat mooi!!!!!!!!!!!
    Ben je al een beetje beter??? Het is ook zo vreselijk koud, geen lol aan maar van jouw Haberdashery word ik wel vrolijk!

    Liefs,

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kastje, om lekker mee weg te dromen !

    Nog een fijne dag,
    Sonja
    http://scrapadoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kastje met zulke mooie spulletjes er in .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met hoofd letters.
    HELEMAAL SUPER.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is MOOI!!! Ik kijk mijn ogen uit :) Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, ooh, amai, zucht... wat een prachtstuk!! Hopelijk ben je snel weer beter want ik wil meer zien :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooo, wat mooi! Een pronkstuk!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Annette, Kijk je even op mijn blog ik heb een award voor jou.
    Liefs, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wow wat is je kastje ongelovelijk mooi geworden zeg!!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wauw wauw wat mooi, ik ben smoorverliefd.

    Groetjes hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jeetje zeg, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vond die van mij al zo vreselijk mooi, maar als ik dit zie, gewoon geweldig zeg, ben er stil van, pfffff prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O WAUW! Ongelooflijk wat is dit mooi gedaan! Ik zit er met verbazing naar te kijken, het ziet er zo ontzettend leuk uit, al die kleine details. SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen