zaterdag 29 januari 2011

Klosjes pagina en leuke post.....

Op mijn blog heb ik een nieuwe pagina geopend. Het is de bedoeling om op deze pagina zoveel mogelijk verschillende klosjes te gaan verzamelen. Heb je een klosje gemaakt en wil je die wel delen met al mijn lieve bloglezers? Stuur me dan een berichtje en dan zet ik hem erbij. Ik heb al één berichtje van @nneke gepubliceerd. Uiteraard met een linkje naar haar blog.
Verder kreeg ik vandaag leuke post: ik had monogram patronen besteld en die zijn gearriveerd. En zo schattig ingepakt! Met een kaarsje en een theezakje, zodat ik goede sfeer kan gaan zitten borduren. Ik dacht nog even......en de chocola dan?......maar dan word je borduurwerk natuurlijk vies;o)
(Morgen even een fotootje uploaden.....kan hem niet vinden....#@*....)
http://cindycountryhome.blogspot.com/

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om hier voor een aparte pagina te maken. Wie weet maak ik binnenkort ook wel een klosje.......

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, ik ga dit zeker opvolgen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf idee en een leuke tutorial ook van je klosje en heerlijke post ook veel plezier!
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen