vrijdag 24 december 2010

Kerstavond

Alle boodschappen in huis, alle kerstkaarten de deur uit, de stoofperen op het fornuis en nu maar afwachten of iedereen het kerstdiner gaat halen morgen..........Wat een sneeuw........
Rest mij nog om al mijn lieve bloglezers een zalige kerst toe te wensen en ook meteen het allerbeste voor het volgende jaar!!! Dat wij elkaar weer in goede gezondheid mogen treffen op het world wide web. Hierbij mijn allerlaatste creaties van dit jaar, want met alle logees de komende week ga ik maar een weekje op blogvakantie.


MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!

6 opmerkingen:

  1. Mooie kadootjes!
    En jij ook fijne feestdagen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze schitterend.
    Fijne feestdagen!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super feestelijke creaties! Ik hou van dit model!

    Geniet van de gezelligheid en veel plezier samen met je gezin en je logees.
    Alle beste wensen voor 2011!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne week Anette en een goed 2011! Dat je maar weer veel moois gaat laten zien op je blog, zoals ook weer deze kaart/doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie creaties hoor, die laatste van 2010! Nog een fijn jaaruiteinde en alle goeds voor 2011!

    BeantwoordenVerwijderen