zondag 28 november 2010

Puinhoop!/ verloting

Maandagmiddag 29 nov. maken we de verloting bekent! Voor nieuwere berichten scrol naar beneden.

Jammer dat jullie mijn eettafel niet kunnen zien.........wat een puinhoop! Omdat ik graag de tags af wilde maken, liggen er allerlei doosjes en prulletjes en wat al niet op tafel. Maar met het resultaat ben ikzelf gelukkig wel tevreden. Enkele tags komen niet door de ballotage en hoewel ik de technieken wel leuk vind, kon ik toch niets bedenken om ze aantrekkelijker te maken.
En dan nu het volgende: In navolging van mijn beste vriend "His Holtziness" wil ik de tags, die ik onder leiding van Tanya Watts gepoetst heb en gestempeld met al die geweldige stempels van Art Journey, gaan verloten. laat een leuk berichtje achter en vertel daarin welke tag je zou willen winnen én waarom!! Dan zullen ik en mijn scraptafelgenoten er volgende week drie winnaars uitkiezen.
Voor het pimpen

Na het pimpen. Ik vond nog allerlei leuke dingetjes in mijn moeders naaidoos!
En tot slot voor iedereen die graag kerstkaarten maakt nog een linkje naar mijn scrapvriendin Greet, die nog niet zoveel verstand heeft van bloggen ( het wel aan het leren is) maar wel verstand heeft van productie draaien!! Als je gaat kijken doe haar dan de groeten.........

14 opmerkingen:

  1. ik vind ze allemaal leuk gepimpt, en een workshop van tanya is altijd leuk...is ben gek op alles van zijn holtzines...dus....lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Anette, ik vind ze allemaal super leuk gemaakt (kan geen keuze maken) en wat heerlijk zeg zo'n workshop van Tanya, lijkt me super !! ik wil volgend jaar ook naar Art Yourney als ze weer zoiets organiseren.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tags, leuke naaidoos heeft je moeder :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had wel een foto van de eettafel willen zien ;o) Een puinhoop hoort erbij als je creatief bezig bent. En creatief ben je zeker want je heb een supermooie collectie tags! Wat een leuke loting ook. De tag met de rits is mijn favoriet, zo mooi! (ik ga duimen, duimen, duimen,....)
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh..práchtig!Wat is die stempel met die "paspop"(?)toch mooi....!Ohh..ik zou écht graag zo'n cursus willen doen...mooi gemaakt,hoor!
    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er weer prachtig uit allemaal en de rommel al een beetje opgeruimd?

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ok vind ze allemaal geweldig mooi en ja ik kan mij er wel wat bij voorstellen, alle troep op tafel.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vindt die met dat rode hartje erop echt geweldig!
    Vindt je het niet jammer om weg te geven?
    En.... heb je geen eigen hobbyplekje in huis? Ik zou geloof ik niet goed worden (gek dus) als ik alles op de eettafel moest doen haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn ze prachtig Anette. Ik kan ook niet kiezen, maar als het dan toch moet, ik vind die met de vogeltjes errug mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige tags mijn favoriet is die met de dame en de klok met de wijzer

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ok, hier komt hij dan ik ben wold van die blauwe met dat hartje ik vraag me af welke techniek je voor de ondergrond gebruikt hebt eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De vogeltjes had ik al aangegeven. Je wilt weten waarom? Omdat ik vogeltjes erg leuk vind maar ook omdat de warme kleuren mij aanspreken. Vind hem gewoon erg mooi. Net als de rest trouwens maar deze kies ik.

    BeantwoordenVerwijderen