dinsdag 2 november 2010

Nog ééntje dan/ DDCC# 90 clean & simple.

Gisteren zaten we met maar liefst vijf scrapdames aan mijn grote tafel. Héél gezellig, maar weinig resultaat. Dankzij een idee van Alma wel een nieuwe twist aan mijn kerstserie toegevoegd: In plaats van het randje te inkten.... een scrappapiertje erachter. En daar heb ik er toch genoeg van. Dus net weer even anders. Als de nieuwe gordijnen hangen zal ik een foto van de tienerkamers plaatsen. We hebben er alle vier hard aan gewerkt en zijn best trots op het resultaat.
En ondertussen heeft mijn blog zomaar 10.000! hits gescoord sinds februari, hebben er 70! mensen gereageerd op mijn candy en heb ik al bijna 150! volgers. Wat geweldig leuk.

En opeens is het alweer bijna tijd voor de nieuwe challenge op het DDCC-blog. We hebben ongelooflijk veel inzendingen gehad voor onze Halloweenchallenge. Daarvoor dank! De nieuwe challenge is: clean & simple, vandaar deze inzending........clean ( niet te veel opsmuk) & hij lijkt simpel (toch?)

11 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me ontzettend gezellig zo met vijf dames rond 1 tafel en een hoop scrappapier ;o)
    En dat randje rond je kaart is heel speciaal, weer een mooie kerstkaart klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Ben benieuwd naar de tienerkamers! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartjes echt geweldig leuk. Allemaal dezelfde stijl, maar toch weer anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alwéér mooi! Moet vast heel gezellig zijn geweest bij jou aan tafel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart!!!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een schitterende kaart.
    SUPER!!!!

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blijft leuke dingen tonen! morgen weer?
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh this is gorgeous hun!!! LOVE it!
    hugs & blessings!

    BeantwoordenVerwijderen