zondag 3 oktober 2010

Swap is binnen

Hierbij de ATC-tjes die ik van de SNNswap heb gekregen. Wat zijn ze leuk! Gisteren op de beurs ook meteen wat hoesjes en een paar verzamelbladen gekocht. Ondertussen wordt het al een hele verzameling.

En ook nog een leuke make and take gedaan in de stand van Art Journey. Weer een leuk idee opgedaan voor hele snelle kerstkaarten. Maar je kunt er natuurlijk ook een andere draai aan geven. dames bedankt. Ik zal nog even een fototje maken van al mijn inkopen en die morgen plaatsen. ('t is echt vreselijk!)

3 opmerkingen:

  1. Binnenkort nog 3 ATC's erbij, ze zijn onderweg :)
    Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een systeem om ze op te bergen.
    Mooi kerstkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verzameling ATC's. Knap kerstkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was het bij jou ook al zo erg op de beurs?? Bij mij ook.....;lol) Heb wel allemaal hele leuke dingen gekocht. Zelfs twee stempels.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen