dinsdag 14 september 2010

Eerst afmaken..........

Ik heb mijn huiswerk nog niet af en nu mag ik van mezelf niet meer achter de computer, totdat het klaar is!!!!
Ik heb al een beginnetje:
En nog één:

Maar het moet vóór zaterdag af zijn. ben je benieuwd wat het gaat worden, kom dan a.s. zaterdag naar de PIPOOS in GRONINGEN, want dan mag ik weer een demo geven en is er een opendag met allerlei leuke demonstraties. Overigens in alle Pipoos in den lande hoor, maar ja daar ben ik dan weer niet.....


3 opmerkingen:

  1. Oh, ik wordt hier wel heel nieuwsgierig van, wat je ermee gaat maken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, ik kan zaterdag niet (is mijn zoon jarig), maar in ieder geval veel succes en plezier zaterdag.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat...!

    BeantwoordenVerwijderen