woensdag 11 augustus 2010

Weggooien???

Kleine meisjes worden groot! Heel soms en na enig aandringen ruimen ze hun kamer wel eens op. We hadden hier een grote opruimwoede en dat werkte kennelijk aanstekelijk. Zelf kan ik altijd maar moeilijk iets weggooien en dus kan ik mij altijd  verbazen wat uiteindelijk achteloos in de prullebak verdwijnt. Stiekum kijk ik dan nog snel even na of er geen items met eventuele emotionele waarde verdwijnen. Nu stuitte ik op haar hele Diddlecollectie. En dan ook nog met bewaarmap. die is dus nu voor mij! Niet de inhoud hoor, maar wel de multo met hele stevige bewaarmapjes erin. ik heb meteen mijn stempelcollectie overgezet en alles zit nu superkeurig in de mapjes. Hartelijk bedankt Floor!

3 opmerkingen:

  1. Haha, dat is heel herkenbaar. Een mama weet altijd wel raad met de afdankertjes van de kinderen ;o)
    Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd handig, zo'n dochter die wat weggooid, ik bewaar mijn stempels ook op deze manier, heel handig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er inderdaad heel handig en netjes opgeruimd uit.

    BeantwoordenVerwijderen