vrijdag 27 augustus 2010

Geheim...

Bij het SNN-forum (sorry alleen voor noorderlingen) hebben we last van een oplevend virus. Het ATC virus. Maar omdat onze inzendingen nog even geheim moeten blijven zal ik slechts een sneakpeakje kunnen laten zien van mijn werkje van vandaag. En dat is toch wel jammer, want ik was helemaal gelukkig met het resultaat. Ik word namelijk altijd helemaal blij, als ik iets gemaakt heb met gratis dingetjes. In dit geval de binnenkant van de doos van de AH negerzoenen. O, nee: de AH zoete nogwat dingetjes....Toen ze allemaal op waren, kwam er een prachtige zilveren binnenkant van de doos tevoorschijn. En dan ben ik net een ekster: pik in en bewaren. In dit geval meteen maar gebruiken voor mijn ATC-tjes met het thema: tijd. Stukjes zilverkarton door de cuttlebug gehaald en er faux-oudzilver van gemaakt.
Na september zal ik de hele foto plaatsen.

4 opmerkingen:

  1. Dat kleine stukje ziet er al ontzettend goed uit! Ik ben wel een beetje opgelucht dat ik niet alleen ben die blij is met gratis spullen ;o) Want hoe leg je iemand uit dat je "over the moon" bent met een stukje verpakking die een ander zou weggooien. Ze denken nu al in de familie dat ik gek aan het worden ben, want ik hamster ook alle onmogelijke dingen, nu ik kaarten maak.
    Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om de ACT's onder het stof vandaan te helen. Dat virus begint al weer erg te kriebelen. Zelf mijn dochter (1,5 jaar) helpt nu mee.

    Ik zal snel foto's plaatsen.

    gr Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, maak ons maar weer lekker :) Groetjes van nog zo'n 'ekster'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er al erg leuk uit, ik ben benieuwd,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen