dinsdag 25 mei 2010

Op de markt is........

Voor mijn demo op de markt van Zuidlaren heb ik eindelijk het één en ander klaar.
't is maar een bescheiden marktje, dus het moet niet al te ingewikkeld. En dat ís toch moeilijk!!!
Hier is de aankondiging:



















Gelukkig heb ik ook nog wat knipvellen meegekregen, waar ik me wat meer op kan uitleven.
Een kaartje met een 3-Dplaatje van Dufex en natuurlijk een mooi kantje van de markt.
De kraam van de familie Detz heeft voornamelijk allerlei fournituren en een bescheiden afdeling met hobbymateriaal. Veel knipvellen, hobbypapier, kant en borduurgaren. maar ook breiwol en haakgarens. En speciaal voor de presentatie van hun nieuwe kraam dus een heuse demo en een leuke aanbieding van inktkussentjes. Kom gezellig langs voor een kopje thee/koffie en een kletspraatje.

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, beetje te ver weg voor mij, maar veel succes! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, moet werken. Maar de etalage van Pipoos Groningen was mooi!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus vrijdag sta je op de markt,had gisteren al even gekeken maar niet dus,vrijdag kan ik jammer genoeg niet.
    Een heel mooi kaartje heb je gemaakt en succes op de markt.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen