maandag 12 april 2010

Snorremans

Mijn zwagertje was jarig, dus moest ik aan de mannenkaart. Gelukkig had ik voor mijn verjaardag hele leuke snorremansstempels gekregen. En Anton had er het juiste Graphic 45 papier bij, dus alle ingrediënten waren aanwezig. Alleen de tijd ontbrak. Er moest op het nippertje nog een belangrijke sollicitatie de deur uit. Misschien kunnen jullie allemaal ongeveer een week lang voor me duimen, daarna weet ik of het doorgaat!?Hebben jullie dat ook wel eens dat er te weinig uren in een dag zitten? Dus de kaart is wel te laat.... sorry J.W.
Maar wel een extra mooi binnenkantje gemaakt voor hem. Mijn man is altijd van de gevatte teksten, dus die mag schrijven.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, heel mooie kaart! Prachtige stempel en ook het papier is geweldig.
    Schitterend,
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel mooi, en wat een bonus die binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen