maandag 19 april 2010

Maandagmiddag.

Het lijkt erop dat de maandagmiddag onze vaste scrapmiddag aan het worden is. We (Greet, berlinda en ikzelf) zitten dan bij mij aan de gróte tafel met een grote pot thee. Lekker crea bezig zijn met z'n drietjes. Pure ontspanning. En inspanning, want de hersentjes kraken er soms van. Ik kan nog niets laten zien, want het is voor een project in de toekomst. maar toch maar even een sneakpeak om jullie nieuwsgierig te maken.
Hoe langer we er mee bezig hoe meer ideeen er opborrelen. Even geduld helaas. Aan mijn nieuwe stempels ben ik jammer genoeg nog niet toe gekomen. Morgen nog wel even tijd om iets te proberen hoop ik. Zijn jullie nog steeds voor mij aan het duimen? Ik heb namelijk nog steeds geen antwoord op mijn sollicitatie!!!!
Geen bericht is goed bericht toch? Je zou er toch weer van gaan nagelbijten......

1 opmerking:

  1. Hoi Anette, ik duim alvast mee voor je sollicitatie. Succes!
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen