donderdag 18 maart 2010

Laatste bladzijden

Zaterdag is het zover dan is het Scrapbookfestival bij Pipoos. Dus gisteren de laatste bladzijden van het boek gemaakt. Bij mij zwaar favouriet vanwege de mooie Tim Holz stempels. Zo'n beetje alle technieken die ik op de demo ga laten zien zitten nu in het boek. Eigenlijk wil ik nu nog een grote scrappagina maken met oude foto's van Zuidlaren, maar of ik daar tijd voor heb.... Het is LENTE vandaag en ik heb nog andere hobbys. Mijn tuintje heeft ook aandacht nodig en jak er drijven twee dode kikkers in mijn vijvertje! Verder heb ik gisteren een doosje mos gekocht en daar wil ik ook nog iets mee doen.......




Tja, stempels van Tim Holz..............maar ik vind ook de screen van de klok zo mooi.
Dus: kom zaterdag gezellig naar de pipoos in groningen (wat een end weg hè) dan kletsen we gezellig verder.
O, ja en we gaan dan ook wat met die beplakte labels doen.

1 opmerking:

  1. Veel plezier Anette morgen! Groningen is idd wel erg ver weg, kun je niet een keer naar Pipoos zaandam komen;)

    BeantwoordenVerwijderen